CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 21, 2009

mmm... salmonella...?

So I'm really craving this right now...


A chewy, peanut butter cookie with a warm chocolate Kiss on top... mmm mmmmmm...

...except for the recent salmonella contamination in peanut butter...

...nevermind...

I'll just eat the Kisses...

way to ruin the mood...

15 comments:

Naimah Umm Khadijah said...

Assalamu 'alaykum,

Mmm., and they look so nice masha'Allaaah, that's a shame.

curiousmuslimah said...

Salaam,

I was blob hopping and just dropped in. :)Jar peanut Butter is not the problem this time so you can still have your cookies!

...But I don't blame you if you don't want to take the chance! I hear almond butter is yummy.

Mona said...

Yea I think the problem is with products with pb in them like those cracker sandwiches.

Lazeena Umm Yusuf said...

Yeah I know but I get paranoid easily! haha
I think I'll wait it out and then get back into my PB!
I love almond extract, is small quantities though because that stuff is stronggg

Falling Up said...

I just found your blog today. I love it :) And love the title.

I thought the only peanuts that were bad were from Keebler or whoever supplies them? And not from peanut butter? So make some of those cookies. :) That pic just made my mouth water.

sorry if I'm wrong and don't take my word on it..just in case.

Flifla said...

as salam aleykoum

this is the funniest cookies i never seen (^_^)

Sonya said...

funny?? whaaatttt?? they look soooo yummy chocolate and peanut butter together are sooo perfect. dont listen to her they look delicious... pass some this way!! lolz

Hajar said...

Sure feel glad that we don't have the problem here. :)

desertmonsoon said...

hmmm, well if it makes you feel any better salmonella is a living organism, so like any others it dies when heated (cooked) - that's why we don't eat raw chicken... so those cookies would not be salmonella infected.

Faith Confusion said...

You made me so hungry with the picture... and I'm trying to lose my baby tummy, lol.

Flifla said...

as salam aleykoum

by funniest i mean funny but i checked dictionary it is not an english word (O_o)!!
so i mean that the design the look of the cookie is funny amusing
and yes they look yummy masha ALLAH

DESERTMOON U RIGHT BTW !!! salmonella vanished by heat
eat them eat them!!! i am so hungry now thank u really thank u

Naseem said...

.....please don't ruin peanut butter for me :(

lol imagine if it had gelatin in for it. i'd die.

M.J. said...

peanut butter coookiiiiiessssss. am i the only one that knows that song?
most probably.
i love you pb cookies.

*~Ange~* said...

omg these are beautiful and tasty looking...

Cecilia said...

mmmm they look yummy